Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015

ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ… ΤΕΡΑΤΑ ΤΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΨΗΣ

Το «Ξεκάρφωμα» αποκαλύπτει τα επίμαχα σημεία της πρόσφατης σύσκεψης των αρχηγών υπό τη σκέπη του Προέδρου της Δημοκρατίας...

 ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ: Σας κάλεσα για να σας ζητήσω να στηρίξετε την εθνική μου προσπάθεια στο πλαίσιο μιας εθνικής συνεννόησης για το ασφαλιστικό! 
ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ (με μεταμοντέρνο μάγκικο στιλάκι): Δεν κατάλαβα, Αλέξη! 
ΦΩΦΗ (με παλαιοπασοκική μαγκιά): Είπες κάτι; 
ΛΕΒΕΝΤΗΣ (με το γνωστό κλαμένο ύφος): Αχ και ήξερα και τον πατέρα σου… 
ΚΑΜΜΕΝΟΣ (με απειλητικό τόνο προς όλους): Όποιος πειράξει το μικρό μου αδερφάκι, θα έχει να κάνει με μένα!
 ΠΛΑΚΙΩΤΑΚΗΣ (με ύφος πρωτάρη σηκώνει το χέρι): Κύριε, κύριε!
 ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ (με αποφασιστικό τρόπο): Μη με διακόπτετε τώρα που έχω μνημονιακό οίστρο! Σας ζητώ λοιπόν απερίφραστα να με στηρίξετε να κόψω κι άλλο τις κύριες και επικουρικές συντάξεις για το καλό των συνταξιούχων! Να κόψω και άλλο το μέρισμα των συνταξιούχων του Δημοσίου για το καλό τους! Να κόψω κι άλλο τα προνοιακά επιδόματα για το καλό των αδυνάτων αυτής της χώρας! Να κόψω κι άλλο τις αναπηρικές συντάξεις για το καλό των αναπήρων ετούτης της ταξικής κοινωνίας! Να κόψω κι άλλο τις συντάξεις των ανασφάλιστων αυτής της περήφανης πατρίδας! Που δεν το βάζει κάτω! Δεν υποτάσσεται! Δεν προσκυνά! 
ΚΑΜΜΕΝΟΣ (όρθιος χειροκροτεί): Μεγάλε! 
 ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ: …Αιτούμαι τη σαφή στήριξή σας να κόψω κι άλλο τις συντάξεις των ομογενών, για το καλό της ομογένειας όπου Γης! 
ΚΑΜΜΕΝΟΣ (αρχίζει τα σφυρίγματα): Πες τα, Χρυσόστομε! 
ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ: …Αλλιώς, αν δεν φιλοτιμηθείτε να μου δώσετε τη συναίνεσή σας, θα προχωρήσουμε μόνοι μας –εγώ και ο Πάνος– και θα ζηλεύετε! 
ΚΑΜΜΕΝΟΣ (βγάζει από την τσέπη του σακακιού του αυτοσχέδιες φωτοβολίδες και τις πυροδοτεί με τον αναπτήρα): Στα τέσσερα! Στα τέσσερα! Θα το κάνω Κούγκι! (Πράγματι, οι αρχηγοί αστραπιαία έπεσαν κάτω από το τραπέζι συσκέψεων… Αλλά σύντομα –πλην του άφαντου Ανωτάτου Άρχοντος– επανήλθαν όταν διαπίστωσαν ότι ο κυβερνητικός εταίρος μπλόφαρε). ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ (ατάραχος): …Θα προχωρήσω μόνος μου στην τελική λύση του ασφαλιστικού και μη μου ζητάτε μετά μερίδιο από τη δόξα! Να είμαστε ξηγημένοι! Θα ζηλεύετε πάλι που με τις τολμηρές μου παρεμβάσεις θα κερδίσω ξανά την ψήφο του ελληνικού λαού! Θα κλαίτε πάλι, όμως αυτή τη φορά δεν θα σας λυπηθώ! 
ΠΛΑΚΙΩΤΑΚΗΣ (συμβουλευόμενος ένα χαρτάκι): Εγώ συμφωνώ σε όλα, αλλά ως προσωρινός πρόεδρος της ΝΔ μου είπαν ότι πριν μιλήσω πρέπει πρώτα να τηλεφωνήσω στους εξής: Καραμανλή Κώστα, Σαμαρά Αντώνη, Μητσοτάκη Κώστα, Μητσοτάκη Κυριάκο, Μεϊμαράκη Βαγγέλη, Γεωργιάδη Άδωνι, Τζιτζικώστα Απόστολο και μετά στον κλητήρα της εισόδου των γραφείων μας… ΦΩΦΗ (σηκώνεται, υψώνει τη γροθιά της και τραγουδάει): Στ’ άρματα! Στ’ άρματα! Εμπρός στον αγώνα για τη χιλιάκριβη τη λευτεριά! Ο Γοργοπόταμος, η Αλαμάνα, στέλνει περήφανο χαιρετισμό, νέας ανάστασης χτυπάει καμπάνα! 
ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ: Αλέξη, μου έκλεψες την ιδέα και εγώ ως κλέφτης δεξιών και αριστερών ιδεών δεν θα στέρξω να σε βοηθήσω! Μπορείς και μόνος σου να μας κλέβεις! 
ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ (δίκαια αγανακτισμένος): Ντροπή σας, όψιμοι συριζαίοι! Φτου σας, αντιμνημονιακοί! 
ΛΕΒΕΝΤΗΣ: Να ’χαμε μια πίτσα! Δεν πέρασε ούτε ένα λεπτό και άνοιξε η πόρτα για να μπει χαμογελαστός ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ανταποκρινόμενος στην παραγγελία του προέδρου της Ένωσης Κεντρώων, του οποίου οι εννέα έδρες είναι τόσο ελκυστικές για την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-COCO CΗANEL… http://www.fimotro.blogspot.ca/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΜΙΛΙΕΣ , ΒΙΝΤΕΟΚΛΗΣΕΙΣ , ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ, ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ WowApp!

https://www.wowapp.com/w/kkorpet