Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

ΕΝΑ ΘΛΙΒΕΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ....

Mysterious Forest in the Pacific Northwest
..Είναι σαν αυτά τα παιχνίδια κουίζ που βλέπεις στο facebook και την ώρα που σκοτώνεις τον χρόνο σου κάθεσαι και απαντάς για να πάρεις μια χαζή απάντηση χωρις κανένα νόημα…
μόνο που στην περίπτωση μας η απάντηση θα έχει τεράστιο νόημα!
Θελωντας να βρω της επαναλήψεις και το πως η συνειδητοτητα πολέμα μέσα στο πεδίο σκέφτηκα να δημιουργήσω ένα ερωτηματολόγιο ..όπου οι «παίκτες» θα απαντούσαν με ένα ΝΑΙ η ένα ΟΧΙ…στο αν οι προτάσεις που ακούς τους θυμίζουν την Ζωή τους σήμερα !
Θα απαντώ και εγώ αλλά εσύ σημείωνε της δικές σου απαντήσεις !
1) Για Να κατακτήσεις ένα έθνος , πρώτα πρέπει να αφοπλίσεις τους πολίτες του!!
Πιστεύεις ότι αυτή η φράση κολλάει στο παρών μας …πχ γίνεται αυτή την στιγμή στον κόσμο;Σε εκφράζει αυτή την εποχή;
Εγώ απαντώ ΝΑΙ
2)Αποθαρρύνοντας τον εχθρό από μέσα από την έκπληξη , την τρομοκρατία , το σαμποτάζ , της δολοφονίες . Αυτό είναι ο πόλεμος του μέλλοντος
Πιστεύεις ότι αυτή η φράση κολλάει στο παρών μας …πχ γίνεται αυτή την στιγμή στον κόσμο;Σε εκφράζει αυτή την εποχή;
Εγώ απαντώ ΝΑΙ
3)Η μεγάλη μάζα του λαού θα πέσει πιο εύκολα θύμα σε ένα μεγάλο ψέμα παρά σε ένα μικρό ..
Πιστεύεις ότι αυτή η φράση κολλάει στο παρών μας …πχ γίνεται αυτή την στιγμή στον κόσμο;Σε εκφράζει αυτή την εποχή;
Εγώ απαντώ ΝΑΙ
4)Ως Χριστιανός δεν έχω καθήκον να επιτρέψω στον εαυτό μου να πέσει θύμα απάτης , αλλά έχω το καθήκον να είμαι ένας μαχητής για την αλήθεια και τη δικαιοσύνη..
Πιστεύεις ότι αυτή η φράση κολλάει στο παρών μας …πχ γίνεται αυτή την στιγμή στον κόσμο;Σε εκφράζει αυτή την εποχή;
Εγώ απαντώ ΝΑΙ
5)Τα εμπόδια δεν υπάρχουν για να σε κάνουν να παραδοθείς , αλλά μόνο για να τα σπάσεις…
Πιστεύεις ότι αυτή η φράση κολλάει στο παρών μας …πχ γίνεται αυτή την στιγμή στον κόσμο;Σε εκφράζει αυτή την εποχή;
Εγώ απαντώ ΝΑΙ
Οι συγκεκριμένες ατάκες-ιδέες είναι του Χίτλερ …αν συμφωνησες μαζι τους μην σε τρομάζει ..δεν σημαίνει ότι μοιάζεις στον Χίτλερ ..αλλά ότι ζεις μέσα σε μια κοινωνία ..που μοιάζει ξανά με αυτήν που έζησε ο Χίτλερ!Ο ίδιος πολιτισμός της χεστρας είναι …με τα ίδια κλειδιά συνείδησης που ανάλογα το κάλεσμα τους να φέρνουν και ανάλογα αποτελέσματα !
Δεν θέλω να συνεχίσω υπάρχουν πολλές ερωτήσεις που είμαι σίγουρος ότι κουμπώνουν απόλυτα στο σήμερα…και συγνώμη αν σε κοροιδεψα λιγάκι οτι θα κάνουμε ένα παιχνίδι …απλά ήθελα να σου δείξω ότι μεμονωμένα , σπαστά σαν παζλ ..μπορείς να εισαι σύμφωνος ακόμα και με ιδέες που θεωρητικά απεχθάνεσαι!!
Γιατί θεωρητικά …γιατί το 99% από όλους τους ανθρώπους αποδέχεται η απορρίπτει κάτι χωρίς να το έχει ο ίδιος μελετήσει σε βάθος και να έχει πάρει της όποιες θέσεις η συνείδηση του!
Αυτό που προσπαθώ να σου δείξω με αυτό το άρθρο είναι …Πρώτον..ότι ο λόγος που είμαστε επιφανειακοί είναι και ο λόγος που μας νικα ο εχθρός ..και δεύτερον ότι οταν οι ιδέες επανέρχονται στην πραγματικότητα μας …τότε δεν είναι μακριά και οι πράξεις ….σαν παρελκόμενα των ιδεών!
Οι ιδέες σκαλίζουν συγκεκριμένους δρόμους … πλαθουν συγκεκριμένες πράξεις !
Αν το σήμερα λοιπόν έφτασε στο αποκορύφωμα τους ψευδους ΞΑΝΑ…τότε μέσω των ιδεών που επαναλαμβάνονται μπορείς πολύ εύκολα να ανακαλύψεις το μέλλον σου!
Stranger..
http://katohika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΜΙΛΙΕΣ , ΒΙΝΤΕΟΚΛΗΣΕΙΣ , ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ, ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ WowApp!

https://www.wowapp.com/w/kkorpet