Aπάντηση στις φήμες που τη θέλουν να έχει καταστραφεί οικονομικά έδωσε η Καίτη Γαρμπή.
Η τραγουδίστρια ωστόσο δε δίστασε να αποκαλύψει πως αν χρειαστεί μπορεί να τα βγάλει όλα στο…σφυρί φτάνει η ίδια και ο σύζυγος της Διονύσης Σχοινάς να κάνουν αυτό που πραγματικά τους ευχαριστεί.
«Δεν νομίζω ο κόσμος να ανησυχεί για το πόσα λεφτά έχω στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Ότι έχουμε δημιουργήσει ο Διονύσης και εγώ μετά από τόσα χρόνια δουλειάς, αν χρειαστεί να πουλήσουμε μέρος του μικρό, μεγάλο ή και όλα ακόμα θα το κάνουμε. Αυτό μας έδωσε και μας δίνει τη δυνατότητα να ζούμε αξιοπρεπώς, χωρίς συμβιβασμούς, κάνοντας αυτό που μας ευχαριστεί πραγματικά».
πηγή


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου