Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

ΒΓΗΚΑΝ ΤΑ ΨΑΡΙΑ ΣΤΗ ΣΤΕΡΙΑ !

Σαρδέλες, αντζούγιες, σκουμπριά και πέρκες γέμισαν μια παραλία του Ακαπούλκο και σύμφωνα με τους επιστήμονες αυτό έγινε εξαιτίας του σεισμού. Εμεις λέμε ότι γίνεται λόγω της μετατόπισης του μαγνητικού πεδίου. Και αν συνεχίσουν τα λαμόγια που κυβερνάνε να θέλουν να φέρουν εικόνες αποκάλυψης για να γονατίσουμε σε....
μια νέα τάξη πραγμάτων , τότε δεν θα την γλυτώσουμε στα σίγουρα την ανατροπή των πόλων!!!ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ Εδω ο ψαράς απλά βάζει στο νερό την απόχη του. Η ψαριά είναι σίγουρη!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΜΙΛΙΕΣ , ΒΙΝΤΕΟΚΛΗΣΕΙΣ , ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ, ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ WowApp!

https://www.wowapp.com/w/kkorpet