Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΗΣ......ΣΕ ΝΑΟ !

Αστροναύτης σε γλυπτική καθεδρικού ναού, που χτίστηκε πριν 1100 χρόνια!

Μέσα στον υπέροχο καθεδρικό ναό Ieronimus της Ισπανίας,...

που χτίστηκε από τον Επίσκοπο de Salamanca το 1102 μ.Χ., μεταξύ των συναρπαστικών  γλυπτών των μυθικών ζώων και των αγίων, θα βρούμε και αστροναύτες της NASA.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΜΙΛΙΕΣ , ΒΙΝΤΕΟΚΛΗΣΕΙΣ , ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ, ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ WowApp!

https://www.wowapp.com/w/kkorpet