Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

Η LADY GAGA ΜΑΖΕΥΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ

Η Lady Gaga έχει δείξει στο παρελθόν την ευαίσθητη πλευρά της, όταν είχε καταφέρει να συγκεντρώσει το ποσό του 1 εκατ. δολαρίων για τους σεισμοπαθείς της Αιτής προσφέροντας τα κέρδη της από τις συναυλίες της.

Η τραγουδίστρια, φανερά συγκλονισμένη από τη βιβλική καταστροφή στην Ιαπωνία σχεδίασε ένα ειδικό για την περίσταση
H Lady Gaga συγκεντρώνει χρήματα για τους Ιάπωνες
βραχιολάκι αξίας 5 δολαρίων και παρακάλεσε τους θαυμαστές της να το αγοράσουν για να συγκεντρώσει χρήματα για τα θύματα της τραγωδίας.
Η τραγουδίστρια που λατρεύει την Ιαπωνία και συχνά εμπνέεται από τα ήθη και έθιμα της χώρας, έγραψε στην ιστοσελίδα της στο Twitter ότι το βραχιολάκι θα είναι διαθέσιμο στις 25 Μαρτίου.
Στο βραχιόλι, αναγράφεται στα Αγγλικά και στα Ιαπωνικά η φράση «Προσευχόμαστε για την Ιαπωνία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΜΙΛΙΕΣ , ΒΙΝΤΕΟΚΛΗΣΕΙΣ , ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ, ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ WowApp!

https://www.wowapp.com/w/kkorpet