Μετά από μια ιδέα που πήρα από το φίλο EKABITIS έκανα αυτή την ανάρτηση. Έχετε βαρεθεί τους μονότονους ήχους των windows? Θέλετε το σύστημά σας να διαφέρει από τα άλλα κλασσικά συστήματα που όταν ανοίγουν ακούγετε ο κλασσικός ήχος των windows? Σε αυτή την ανάρτηση θα σας δείξω πώς να αλλάξετε τους ήχους των Windows με ότι ήχους θέλετε εσείς.
Ο τρόπος αλλαγής των πρότυπων ήχων είναι σχεδόν ίδιος και στα Windows Xp, και στα Vista και στα windows 7.
Τι πρέπει να προσέξετε:
Αν το τραγούδι ή ο ήχος δεν είναι mp3 αλλά και σε άλλη μορφή μπορείτε να το κόψετε με το Nero WaveEdition (με αυτό το πρόγραμμα μπορείτε να κόψετε και mp3). Αν δεν το έχετε ή θέλετε κάποιο άλλο πρόγραμμα μπορείτε να μου στείλετε e-mail για να σας δώσω.
Επίσης με μια αναζήτηση στο google γράφοντας: sounds ή sound effects μπορείτε να βρείτε πάρα πολλούς και διάφορους ήχους για να τους χρησιμοποιήσετε κατευθείαν...
Ας υποθέσουμε ότι έχουμε κόψει το τραγούδι. Πρέπει τώρα να το μετατρέψουμε σε .wav για να μπορούν να το παίξουν τα windows. (Άν να κόψετε το τραγούδι με το Nero WaveEdition μπορείτε να επιλέξετε να αποθηκευτεί το τραγούδι κατευθείαν σε .wav και έτσι δεν χρειάζεται να το μετατρέψετε...)
Ένα πρόγραμμα μετατροπής, είναι το Format Factory που είναι πολύ καλό και δωρεάν, μπορείτε να το κατεβάσετε απο εδώ: http://www.formatoz.com/download.html
Το κάνετε εγκατάσταση και ανοίγετε το πρόγραμμα. Μετά πάτε στη κατηγορία "Ήχος" και επιλέγετε "όλα σε Wav", πατάτε "Προσθήκη αρχείου" και μετά κλίκ στο τραγούδι που θέλετε να μετατρέψετε και κλικ στο "Άνοιγμα". Μετά πατάτε "ΟΚ"

Πατήστε "Έναρξη" για να ξεκινήσει η μετατροπή του κομματιού. Μόλις ολοκληρωθεί η μετατροπή πατήστε "Φάκελος Εξαγωγής" για να βρείτε το τραγούδι σας σε μορφή .wav

Αυτό είναι το αρχείο που θα παίζουν τα windows.
Τώρα θα πρέπει να επιλέξουμε σε ποια ειδοποίηση θα παίζει αυτό το κομμάτι.
Άν είστε στα Windows XP η διαδρομή είναι:
Αν έχετε Windows Vista ή 7 η διαδρομή είναι:
Κάτω στα συμβάντα προγραμμάτων είναι όλες οι ειδοποιήσεις των windows. Όσες έχουν ένα μικρό ηχείο όταν βγαίνει η ειδοποίηση ακούγετε κάποιος ήχος. Αν πατήσετε σε μία από αυτές μπορείτε να το ακούσετε πατώντας "Δοκιμή". Όσες ειδοποιήσεις δεν έχουν το μικρό ηχείο είναι σιωπηλές, δηλαδή όταν βγαίνει η ειδοποίηση δεν ακούγετε τίποτα.
Μόλις μπει το τραγούδι, το ηχείο θα γίνει κίτρινο, που σημαίνει πως ο πρότυπος ήχος των windows έχει τροποποιηθεί. Πατήστε δοκιμή για να σιγουρευτείτε ότι μπήκε σωστά.
Καλό θα ήταν να σώσετε τις τροποποιήσεις σε διαφορετική λίστα από τη προεπιλεγμένη των windows. Όλοι οι προεπιλεγμένοι ήχοι των windοws είναι σωμένοι σαν "Προεπιλογή των Windows". Άν κάνετε όλες τις τροποποιήσεις και πατήστε "ΟΚ" και βγείτε, αυτό θα αποθηκεύσει τους ήχους που αλλάξατε πάνω απο τα προεπιλεγμένα. Άν θέλετε αργότερα να βάλετε πάλι τους παλιούς ήχους θα πρέπει να τους ψάξετε έναν έναν. Οπότε, πρίν πατήσετε "ΟΚ", πηγαίνετε πάνω από τα "Συμβάντα προγραμμάτων" στο "Συμβάντα ήχων" και πατήστε "Αποθήκευση ώς". Δώστε κάποιο όνομα και πατήστε ΟΚ και μετά πάλι ΟΚ.
Αυτό ήταν.
Ο τρόπος αλλαγής των πρότυπων ήχων είναι σχεδόν ίδιος και στα Windows Xp, και στα Vista και στα windows 7.
Τι πρέπει να προσέξετε:
- Οι ήχοι που θα βάλουμε θα πρέπει να είναι σε μορφή .WAV
- Ο ήχος να μην είναι μεγάλης διάρκειας
Αν το τραγούδι ή ο ήχος δεν είναι mp3 αλλά και σε άλλη μορφή μπορείτε να το κόψετε με το Nero WaveEdition (με αυτό το πρόγραμμα μπορείτε να κόψετε και mp3). Αν δεν το έχετε ή θέλετε κάποιο άλλο πρόγραμμα μπορείτε να μου στείλετε e-mail για να σας δώσω.
Επίσης με μια αναζήτηση στο google γράφοντας: sounds ή sound effects μπορείτε να βρείτε πάρα πολλούς και διάφορους ήχους για να τους χρησιμοποιήσετε κατευθείαν...
Ας υποθέσουμε ότι έχουμε κόψει το τραγούδι. Πρέπει τώρα να το μετατρέψουμε σε .wav για να μπορούν να το παίξουν τα windows. (Άν να κόψετε το τραγούδι με το Nero WaveEdition μπορείτε να επιλέξετε να αποθηκευτεί το τραγούδι κατευθείαν σε .wav και έτσι δεν χρειάζεται να το μετατρέψετε...)
Ένα πρόγραμμα μετατροπής, είναι το Format Factory που είναι πολύ καλό και δωρεάν, μπορείτε να το κατεβάσετε απο εδώ: http://www.formatoz.com/download.html
Το κάνετε εγκατάσταση και ανοίγετε το πρόγραμμα. Μετά πάτε στη κατηγορία "Ήχος" και επιλέγετε "όλα σε Wav", πατάτε "Προσθήκη αρχείου" και μετά κλίκ στο τραγούδι που θέλετε να μετατρέψετε και κλικ στο "Άνοιγμα". Μετά πατάτε "ΟΚ"

Πατήστε "Έναρξη" για να ξεκινήσει η μετατροπή του κομματιού. Μόλις ολοκληρωθεί η μετατροπή πατήστε "Φάκελος Εξαγωγής" για να βρείτε το τραγούδι σας σε μορφή .wav

Αυτό είναι το αρχείο που θα παίζουν τα windows.
Τώρα θα πρέπει να επιλέξουμε σε ποια ειδοποίηση θα παίζει αυτό το κομμάτι.
Άν είστε στα Windows XP η διαδρομή είναι:
Έναρξη -> Πίνακας ελέγχου -> Ήχοι και συσκευές Αναπαραγωγής -> στη καρτέλα "Ήχοι"
Αν έχετε Windows Vista ή 7 η διαδρομή είναι:
Έναρξη -> Πίνακας Ελέγχου -> Υλικό και Ήχος -> Αλλαγή Ήχων Συστήματος
Κάτω στα συμβάντα προγραμμάτων είναι όλες οι ειδοποιήσεις των windows. Όσες έχουν ένα μικρό ηχείο όταν βγαίνει η ειδοποίηση ακούγετε κάποιος ήχος. Αν πατήσετε σε μία από αυτές μπορείτε να το ακούσετε πατώντας "Δοκιμή". Όσες ειδοποιήσεις δεν έχουν το μικρό ηχείο είναι σιωπηλές, δηλαδή όταν βγαίνει η ειδοποίηση δεν ακούγετε τίποτα.
Για να αλλάξετε το προεπιλεγμένο ήχο και να "φορτώσετε" το δικό σας, επιλέγετε την ειδοποίηση που θέλετε να αλλάξετε και πατήστε "Αναζήτηση" και επιλέγετε σε ποιό σημείο είναι το αρχείο με κατάληξη .wav. Πατάτε ένα κλίκ πάνω και άνοιγμα.
Μόλις μπει το τραγούδι, το ηχείο θα γίνει κίτρινο, που σημαίνει πως ο πρότυπος ήχος των windows έχει τροποποιηθεί. Πατήστε δοκιμή για να σιγουρευτείτε ότι μπήκε σωστά.
Καλό θα ήταν να σώσετε τις τροποποιήσεις σε διαφορετική λίστα από τη προεπιλεγμένη των windows. Όλοι οι προεπιλεγμένοι ήχοι των windοws είναι σωμένοι σαν "Προεπιλογή των Windows". Άν κάνετε όλες τις τροποποιήσεις και πατήστε "ΟΚ" και βγείτε, αυτό θα αποθηκεύσει τους ήχους που αλλάξατε πάνω απο τα προεπιλεγμένα. Άν θέλετε αργότερα να βάλετε πάλι τους παλιούς ήχους θα πρέπει να τους ψάξετε έναν έναν. Οπότε, πρίν πατήσετε "ΟΚ", πηγαίνετε πάνω από τα "Συμβάντα προγραμμάτων" στο "Συμβάντα ήχων" και πατήστε "Αποθήκευση ώς". Δώστε κάποιο όνομα και πατήστε ΟΚ και μετά πάλι ΟΚ.
Αυτό ήταν.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου