Σάββατο 7 Μαΐου 2011

ΦΑΛΑΙΝΕΣ ΣΤΗΝ ΣΤΕΡΙΑ

Διασώστες πλησιάζουν δύο φάλαινες που εκβράστηκαν στις ακτές της Φλόριντα των ΗΠΑ. Σύμφωνα με τον υπεύθυνο της υπηρεσίας προστασίας θαλάσσιων θηλαστικών, Art Cooper, τουλάχιστον 15 φάλαινες (pilot whales) εκβράστηκαν σε διαφορετικές περιοχές στον Κόλπο του Μεξικού τις τελευταίες ημέρες.

Οι διασώστες προσπαθούν να τις βοηθήσουν να «ξεκολλήσουν» και να τις οδηγήσουν πάνω στη θάλασσα. Δε γνωρίζουν ακόμη το λόγο για τον οποίο οι φάλαινες βγήκαν στη στεριά, ενώ προσθέτει ότι δεν έχουν εμφανή τραύματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΜΙΛΙΕΣ , ΒΙΝΤΕΟΚΛΗΣΕΙΣ , ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ, ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ WowApp!

https://www.wowapp.com/w/kkorpet