
Δείτε το απίστευτο περιστατικό που συνέβει στην Αμερική, όταν ενας απεγνωσμένος πολίτης έχασε τα πάντα και θέλησε να στείλει ενα μήνυμα στην εξουσία...
ενδιάμεσο!) σταμάτησε ΜΟΝΟ οταν παρέδωσε πνέυμα ο κινητήρας.


Στο εσωτερικό της καμπίνας ο αγανακτισμένος πολίτης είχε δύο καραμπίνες εφόδου και άφθονα πυρομαχικά ενω η οδήγηγη γινόταν εφικτή μόνο με οθόνες και εξωτερικές κάμερες που είχε τοποθετήσει στο "Killdozer".
http://ta-xeirotera.blogspot.ca


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου