
Ξανά και ξανά το ίδιο αστείο σενάριο μεταξύ δύο πλευρών που πιστεύουμε πως… δεν υπάρχει κάτι που να τους χωρίζει. Ο Στουρνάρας μάλιστα φέρεται να δήλωσε πως αν συνεχίσει τις πιέσεις της η παρέα του Τόμσεν, θα παραδώσει τα κλειδιά του υπουργείου του στον Τσίπρα. Μάλιστα.
Το 2008 που η κρίση έκανε τις πρώτες της δειλές εμφανίσεις, μας έλεγαν πως θα ξαναμπούμε σε ρυθμούς ανάπτυξης του 2011. Φτάσαμε 2013 και βλέπουμε τα ίδια: Η τρόικα πιέζει και η κυβέρνηση κόβει μισθούς, αλλά αρνείται πεισματικά να σταματήσει τις άλλες περιττές σπατάλες, όπως π.χ. τους επίορκους δημοσίους υπαλλήλους.
Ο Σαμαράς εξακολουθεί να στηρίζει έμμεσα και συστηματικά την δημοσκοπική ενίσχυση της Χρυσής Αυγής με τις παλινωδίες του, όπως επίσης εξακολουθεί να μιλάει για τελευταία μέτρα και ανάπτυξη της οικονομίας. Και η τρόικα όμως, εξακολουθεί να πιέζει και να δείχνει πως η ανάπτυξη θα έρθει μόνο με (περεταίρω) θυσίες.











Πηγή: Mediasoup

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου