Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

Πρωτοβουλία για την αναστήλωση των κατεστραμμένων από τους σεισμούς σχολείων της Κεφαλονιάς
από κοινού με το Υπουργείο Παιδείας ανέλαβε η ΠΑΕ Ολυμπιακός.

Ο πρόεδρος του Ολυμπιακού Βαγγέλης Μαρινάκης, επικοινώνησε με τον Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο και του εξεδήλωσε την πρόθεση της ΠΑΕ να συμβάλει στην αναστήλωση τεσσάρων σχολείων με το ποσό των 500.000 ευρώ.

Ο υπουργός Παιδείας έκανε άμεσα δεκτή την προσφορά. Αργότερα θα υπάρξουν ανακοινώσεις.

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΜΙΛΙΕΣ , ΒΙΝΤΕΟΚΛΗΣΕΙΣ , ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ, ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ WowApp!

https://www.wowapp.com/w/kkorpet