
Δεν μπορείς να ορκίζεσαι στο σύνταγμα της χώρας και από την άλλη ο ίδιος να το παραβιάζεις κατ’ εντολή των ανωτέρων σου !
Δεν σε αθωώνει το γεγονός ότι εκτελείς τις διαταγές των ανωτέρων σου, καθώς δεν είσαι σκύλος είσαι άνθρωπος και οφείλεις να έχεις λογική !
Δεν πρέπει να εκτελείς τις διαταγές των ανωτέρων σου πάντα, μόνον όταν αυτές συμβαδίζουν με αυτά που ορκίστηκες για να γίνεις αστυφύλαξ !
Δεν μπορείς να ορκίζεσαι ότι θα υπερασπίζεσαι το δίκαιο του λαού, του έθνους και από την άλλη να είσαι προστάτης εκείνων που όχι μόνον το παραβιάζουν, αλλά και επιβάλλουν τις παρανομίες !
Να ξέρεις ότι, για τις πράξεις σου είσαι και εσύ ένοχος – συνένοχος !
http://www.oparlapipas.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου