Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

ΕΚΑΨΑΝ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΚΑΣΑ

Burn mother fucker burn...

Μόνο έτσι καταλαβαίνουν.Άντε καλή αρχή.Κάφτε τα ρε, και πολυ αργήσαμε...
http://myolympicidea.weebly.com/
Εξοργισμένοι οι κάτοικοι του Δήμου Ωρωπού συγκεντρώθηκαν στα διόδια της Μαλακάσας και τα έκαψαν.

(Ειρηνική διαμαρτυρία λέει ο καραγκιόζης ο δημοσιογράφος. Διαμαρτυρισου εσύ ειρηνικά ρε παπάρα οταν βάζουν χερι στην τσέπη σου...δεν παίρνουν όλοι μια σακούλα χιλιάρικα τον μήνα!!!Να καταργηθουν ολα τα διοδια.. ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΗΣ ΟΦΕΛΙΑΣ)
Hellas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΜΙΛΙΕΣ , ΒΙΝΤΕΟΚΛΗΣΕΙΣ , ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ, ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ WowApp!

https://www.wowapp.com/w/kkorpet