Υπήρξε πράγματι ένα τέτοιο γεγονός και είναι δυνατόν να προκλήθηκε από μια απόκοσμη δύναμη;
-Τί έγραφε στα Ελληνικά, η Στήλη του όρους Ερμών, όπου βολτάριζαν οι Νεφελίμ;
-Ήταν ο Νώε εξωγήινος κι ο Κατακλυσμός έγινε για να καθαρίσει η Γη από «γενετικά λάθη»;
Αρχαίοι Εξωγήινοι (7x13) ~ Ο Μεγάλος Κατακλυσμός by KRASODAD

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου