Κυριακή 5 Απριλίου 2015

ΠΕΡΙ ΑΔΙΚΙΑΣ, ΝΑ ΠΟΥΜΕ....

Πως  είπατε μουσιού και δεν  ήκουσα καλώς?
 Τολμήσατε να βγάλετε στο μεϊντάνι τα χρέη των μεγαλοκαναλίων?
Μαύρο φίδι που σας έφαγε.

Μιλάμε περί κατάλυσις του πολιτεύματος.
Αυτό και μόνον αυτό αποτελεί υψίστη προσβολή κατά της τηλεδημοκρατίας μας.
Καλά ούλοι οι άλλοι , οι προηγούμενοι, που κάναν τις πάπιες  με  παρατεταμένο μόκο περί χρεών, με και καλά συμψηφισμούς,  που χαρίζασι συχνότητες στο τζαμπαντάν, που υπέβαλλαν τα σέβη τους ανελλιπώς , ομού με κάτι θαλασσοδάνεια  και άλλες τινές διευκολύνσεις   στους μεγαλοκαναλάρχες , μαλάκες ήσαντε?
Πως είπατε?
Νόμοι?
Έλα ρε . Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε? Αυτά είναι για  τους πτωχομπινέδες.
Διαπλοκή?
 Δεν σας εννοώ  ποσώς μαντάμ και με το μπαρδόν δηλαδής αλλά τοιούτο πράγμα δεν υπήρξε ουδεπόποτε  στην  αγγελικά πλασμένη χώρα μας . Αρωτήστε και την κερά Δικαιοσύνη αν δεν  πιστεύετε εμένα τον αγράμματο Μήτσο.
 Μην ακούτε τις διαδόσεις των κομμουνιστώνε.
Δουλειές κάνασι ούλοι αυτοί οι καλοί  και αγαθοί αθρώποι, και τίποτις παραπέρα.
 Αll together που λένε κι οι Αγγλίδες.
Τόνα χέρι νίβει τ άλλο και τα δυό το πρόσωπο ένα πράμα . Χρόνια τώρα.
 Ε τι να κάνουμε έτσι είναι το παιχνίδι .
 Να τ αλλάξουμε ?Δεν είναι  πρέπον.
Μη κοιτάτε τον πρωθυπουργό που τσαμπουκαλεύτηκε και ζητεί λέει  να πέσει εν τη παλάμη το χρήμα , ένεκα και ανάγκα της χώρας, ένεκα  χρέους, ένεκα  νόμου και λοιπά άλλα τέτοια ρομαντικά  και χαζά. Νέος είναι  στα κόλπα, θα μάθει κι αυτός πως παίζεται το παιχνίδι της εξουσίας. Εξ άλλου τον είχε προειδοποιήσει ο γνώστης Μπέννυ '' Θα σε γαμεύσουνε στο μήνα απάνω  ''τόχε πει κάποτες .
Δεν ήκουσε.

ορέ που πάμε!!!
Ήδη το πανηγύρι  άρχεψε. Αβέρτα επιθέσεις από παντού και για τα πάντα. Και για τα καλά και για τα στραβά .
Θα ενταθούν .
Ειναι εθνική πλέον η ανάγκα να επανέλθουσι τα πράματα στον πρώτερον υπάκουον βιον.
Να μη θιγούν προσώπατα , πράγματα και καταστάσεις.Να  μπορεί ρε παιδί και ο πάσα ένας μπαγλαμάς  ΄'πατριώτης'' Σαλούβαρδος ...παρντόν Χαρδούβελης πουχού να φυγαδεύει ανερυθρίαστα το χρήμα του στα εξωτερικά στη ζούλα και λίγα-λίγα σαν το γεροΛαδά του Καζαντζάκη και να σου πουλάει και σωτηρία από πάνω. (πόσοι άραγε σαν κι αυτόνε?)
Πως είπατε? ο λαός?
Μέχρι τον ερχόμενο Σεπτέμβριο , εμείς ο λαός  θα τους έχουμε πάρει με τα καδρόνια.
Ανεξάρτητως  πως το πάνε το πράμα.
 Η κοινή γνώμη είναι γνωστόν τοις πασί ότι άγεται και φέρεται και διαμορφώνεται αναλόγως ως παλιοποτάνα που είναι,. Άμα έχεις και το μέσον , την πας όπου γουστάρεις να πούμε.
 Νομίζω?
Εξ άλλου βγήκε ο γνωστός λακές... παρντόν Βουλευτής - τηλεπερσόνα Άδωνις και μας διαβεβαίωσε ότι  αυτά τα καλόπαιδα με τα ευαγή τους ιδρύματα δεν χρεωστάνε μία. Προσφέρουν  στη δεμοκρατία μας το ύψιστο αγαθό  της ενημέρωσις,  είπε κι ο Γιακουμάτος. Ισαα!!!
 Ανασάναμε.
 Είναι  δε κατάλευκες και άμωμες περιστερές και τζάμπα συκοφαντούνται από αθρώπους που θέλουσι να σύρουν και ήδη το κάνουν , τη χώρα  εις την καταστροφήν.
 Ησυχάσαμαν.
Επίσης   καλό θα ήτο να πλερώκουνε οι συνήθεις  πτωχομπινέδες (σταθερά  αποτελεσματική και  προπάντων ακίνδυνος πρακτική) μ  ότι έχουν ακόμα και δεν έχουν, ίνα σωθεί το κράτος μας ως προείπαμε και  ν αφήσουν τα σάπια κατά μέρος.
Είπα κι εγώ.
Καλά ξεμπερδέματα το λοιπόν  στην κυβέρνησις με τα πολλά UFO που κεκλοφορούν εντός της  και με τα   χρωστούμενα που δεν παίρνετε , που να βαράτε ούλοι μαζί τον με τον αριστερό σας   κώλο  καταγής , ως τη δευτέρα παρουσία που θα τελεύσουν και οι   εξεταστικές που προτείνει ο Σαμαράς και οι περί αυτόν ινστρούχτορες.
.Απέ το 1821 και δώθε. Ναι !!!ναι!! μά τον συμβουλάτορα Παπασταύρου (που να είχαμαν καμιά δεκαριά και βάλε ακόμη τέτοιους .!!!! Αμ!  έχουμε ....έχουμε....)
Ακούς εκεί ρε να πληρώκουνε τα κανάλια.
 Καραμπινάτη ιεροσυλία να πούμε.
Που να μην σώσω να διαβάσω το βεβλίο της Σταματίνας Τσιμτσιλή!!!

Ο αγανακτισμένος περί την υφιστάμενη αδικία
Μήτσος Τούφας
 ΥΓ.Εύγε  δις στον Μπακογιάννη για την αντιμετώπισις της βουλευτή του Σύριζα κ. Λέβα... ''Άκουσα ότι μιλήσατε πολιτισμένα με τον δολοφόνο του πάτερα μου''.... Έφυγε λέει  εκνευρισμένη... Κι ακόμα παραπέρα.....
Το καλό να λέγεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΜΙΛΙΕΣ , ΒΙΝΤΕΟΚΛΗΣΕΙΣ , ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ, ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ WowApp!

https://www.wowapp.com/w/kkorpet