Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Ο γιατρός πήγε στο νοσοκομείο, να επισκεφθεί  έναν από τούς
ασθενείς του.Ο ασθενής είχε υποστεί μια πολύ σοβαρή εγχείρηση
και στα δύο του χέρια.
-Γιατρέ,λέει ο ασθενής με στόμφο,σηκώνοντας δραματικά τα δεμένα με γάζες χέρια του."θα μπορέσω να παίξω πιάνο όταν γίνω
καλά και βγάλω τις γάζες"
-Ασφαλώς του λέει ο γιατρός.
-Περίεργο" λέει ο ασθενής "Πρίν δεν ήξερα να παίζω"






 -                                                       "Να γιατρέ πρίν απο 25 χρόνια.."
-"Ασε τις ιστορίες.Και πές μου τι έγινε σήμερα το πρωί και γκρεμοτσακίστηκες.
-"Οπως  έλεγα ...πρίν 25 χρόνια όταν άρχισα δουλειά σε μιά φάρμα,
εκείνη τη νύχτα,μόλις είχα πέσει για ύπνο,η πανέμορφη κόρη του
αφεντικού ήρθε στο δωματιό μου.Με ρώτησε αν υπήρχε κάτι πού να θέλω.Της απάντησα οχι,ολα καλά."Είσαι σίγουρος ,μου λέει,
"Είμαι σίγουρος "της απάντησα.
"Δεν υπάρχει  κάτι που να μπορώ να κάνω γιά σένα"
-"Δεν νομίζω" της απάντησα.
-"Συγνώμη ,είπε ο γιατρός,"Αλλά τι σχέση έχουν όλα αυτά με το γκρεμοτσακίσμα σου"
-"Να σήμερα το πρωί"εξήγησε ο εργάτης "οταν κατάλαβα τι ήθελε  η κόρη του αφεντκού,
   έπεσα απο τη σκεπή"



Δυό φίλοι παθιασμένοι με το μυστικισμό αποφασίζουν οτι όταν
κάποιος απο τούς δύο πεθάνει θα προσπαθήσουν να έρθουν σε
επαφή.Κάποια στιγμή ο ένας πεθαίνει,οπότε ο άλλος κάθεται όλη μέρα και προσπαθεί να επικοινωνήσει με το πνεύμα του φίλου του,
και τελικά  ένα βράδυ τα καταφέρνει.
-"Μήτσο, εσύ είσαι;"
-"Ναί εγώ."
-"Λοιπόν,πες τα όλα,πώς είναι η κατάσταση εκεί?
"Να σου πώ,εδώ υπάρχουν πολλές εκπρόσωποι του αντίθετου φύλου όλες γυμνές.Ξυπνάω το πρωί κάνω έρωτα,Τρώω ένα γερό πρωινό και πάλι έρωτα με άλλη.Μετά το γεύμα  ξανά έρωτα με άλλη,το βράδυ πρίν πάω για ύπνο πάλι έρωτα με άλλη και πάει
λέγοντας..... έχω τρελαθεί στο να κάνω συνέχεια έρωτα.
"Τι λές ρε μάγκα μου πω !πω! Ο παράδεισος είναι υπέροχος ε !
"Δεν είμαι στο παράδεισο ρε μαλάκα, είμαι κουνέλι  σε μιά φάρμα στα σούρμενα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΜΙΛΙΕΣ , ΒΙΝΤΕΟΚΛΗΣΕΙΣ , ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ, ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ WowApp!

https://www.wowapp.com/w/kkorpet