Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Ο Γιωρίκας, ναυτικός από τα γεννοφάσκια του, αποφάσισε να παντρευτεί το καλύτερο κορίτσι του χωριού. Στην πρώτη τους νύχτα μαζί, της δείχνει το "τέρας" του και της λέει πως είναι μοναδικό στον κόσμο. Αυτή φυσικά τον πιστεύει.
Ο καιρός περνάει, ο Γιωρίκας μπαρκάρει για ένα ταξίδι Αμερική - Βραζιλία και όταν γυρνάει σπίτι του μετά από μήνες, βλέπει την γυναίκα του. Ορεξάτος όπως ήταν την πάει κατευθείαν στην κρεβατοκάμαρα. Εκεί αυτή του λέει:
- Γιωρίκα μ , δεν μου είχες πει πως αυτό είναι μοναδικό στον κόσμο;
- Ναι, μόνο εγώ έχω τέτοιο...
- Εγώ όμως ξέρω ότι έχει και ο Κωστίκας ένα τέτοιο.
- Α, κοίτα ο Κωστίκας δεν είχε, αλλά ήμασταν μαζί στρατό και επειδή εγώ είχα
δύο του έδωσα το ένα...
- Μα καλά βρε Γιωρίκα, ήταν ανάγκη να του δώσεις το *καλύτερο*;



Δύο πόντιοι είναι στο Βόρειο Πόλο εκεί συναντούν ένα Εσκιμώο και τον ρωτούν.

- Υπάρχουν λευκές γυναίκες εδώ; Βεβαίως απαντά ο Εσκιμώος.
- Υπάρχουν μαύρες γυναίκες εδώ; Ο Εσκιμώος σκέφτεται, όχι συχνά αλλά μπορεί να βρεις μερικές.
- Ασπρόμαυρες γυναίκες υπάρχουν;
- Ασπρόμαυρες; Όχι απαντά ο Εσκιμώος.
- Οπότε γυρνά στον άλλο Πόντιο και του λέει:
Στο είπα μαλάκα Πιγκουΐνους γα.....με τόσο καιρό!



Ήταν κάποτε ο Γιωρίκας και ο Κωστίκας και είχαν δύο σκυλιά. Λέει ο Γιωρίκας στον Κωστίκα:
- "Πως θα τα ξεχωρίζουμε;" και λέει ο Κωστίκας:
- "Θα κόψουμε το αυτί του δικού μου σκυλιού."
Όμως έγινε μια μάχη στο πάρκο και κόπηκε και το αυτί του άλλου σκυλιού. Λέει τότε ο Γιωρίκας:
- "Εγώ θα πάρω το άσπρο σκυλί κι εσύ το μαύρο."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΜΙΛΙΕΣ , ΒΙΝΤΕΟΚΛΗΣΕΙΣ , ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ, ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ WowApp!

https://www.wowapp.com/w/kkorpet