Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ




Ο μεθυσμένος συναντά το παπά του χωριού,και πρός μεγάλη έκπληξι
του μεθύστακα,ο παπάς του έσφιξε θερμά το χέρι.
-Πόσο χαίρομαι  που ξαναγύρισες στόν ίσιο δρόμο του λέει.
-Ποιός εγώ; έκανε εμβρόντητος ο μεθύστακας.
-Ναί εσύ του απαντά ο παπάς.Πολύ συγκινήθηκα πού σε είδα  νάρχεσαι
για πρώτη σου φορά στήν εκκλησία, χθές  το βράδυ στόν εσπερινό.
-Α ! και έσπαγα το κεφάλι μου να θυμηθώ που είμουνα χθές βράδυ !






Συζήτηση μεταξύ τρελών.
-Ανεβαίνεις στο φώς του φακού να σε στείλω στο φεγγαρι;
-Μαλάκας ειμαι , κιάν  σβήσεις το φακό !





Παραμονή χριστουγέννων, και ενα σκουπιδιάρικο σταματά στην είσοδο μιάς πολυκατοικίας.
Ο οδηγός κατεβαίνει ,και λέει στούς τρείς εργάτες.
-Ενα λέπτο ανεβαίνω στο τρίτο όροφο  και θα γυρίσω !
Κτυπά το κουδούνι και του ανοίγει μια  όμορφη γκόμενα.
-Παρακαλώ, του λέει !
-Χαίρετε της λέει αυτός, είμαι ο οδηγός του σκουπιδιάρικου της περιοχής σας , και πέρασα να σας ευχηθώ !
-Ευχαριστώ του λέει αυτή , περίμενε ενα λεπτό,και του δίνει έκατο ευρώ.
Κατεβαίνει χαρούμενος και λέει στούς εργάτες .
-Στο τρίτο όροφο μένει μια γκόμενα, τραβάτε ενας ενας να της πείτε πως είστε οι εργάτες,λέγοντας της τα χρόνια πολλά  μπορεί να σας δώσει κανένα ευρώ.
Ανεβαίνει λοιπόν ο πρώτος χτυπάει το κουδούνι ,  του ανοίγει η γκόμενα και του λέει .
-Παρακαλώ τι θέλετε ;
-Να ! της λέει αυτός είμαι ο εργάτης του σκουπιδιάρικου  και ήρθα να σας πώ τα χρόνια πολλά !
Αμέσως τον αρπάζει αυτή  και τον πάει στη κρεββατοκάμαρα της ,και του πετάει τα μάτια έξω .
Τα ίδια κάνει και με τον δεύτερο έργατη , τα ίδια και με το τρίτο.
Κατεβαίνουν και οι τρείς χαρούμενοι , και λένε του οδηγού το τι έγινε .
Ξανανεβαίνει  ο οδηγός στο τρίτο και χτυπά το κουδούνι.Ανοίγει αυτή και του λέει ;
-Ξεχάσατε κατι ;
-Οχι ! αλλά να !  εγώ σας ευχήθηκα, και μου δώσατε  εκατό ευρώ, ενώ με τούς εργάτες μου πηδηχτήκατε .
-Δέν ήταν τίποτα,  το πρωί που έφυγε ο άντρας μου για τη θεσσαλονίκη μου είπε .
-Αμα περάσει ο οδηγός του σκουπιδιάρικου για τα χρόνια πολλα, δώστου εκατό ευρώ, τους άλλους τρείς,   Γάμα τους !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΜΙΛΙΕΣ , ΒΙΝΤΕΟΚΛΗΣΕΙΣ , ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ, ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ WowApp!

https://www.wowapp.com/w/kkorpet