Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

ΨΕΥΤΙΚΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΑΕΚ

Ο Ντέμης Νικολαΐδης διέψευσε τα σενάρια περί συναντήσεών του με Ρώσους και ξεκαθάρισε ότι οι συναντήσεις του με τον Μπεθάνη και τον Ρέστη δεν έχουν σχέση με την ΠΑΕ ΑΕΚ.
Η κατάσταση στην Ένωση είναι σε οριακό σημείο, με τον Δημητρέλο να τρέχει να προλάβει για να αποδεσμεύσει τον λογαριασμό της ΠΑΕ, προκειμένου να μπουν τα χρήματα από Σαουδική Αραβία. Ο πρώην πρόεδρος της ομάδας παραδέχθηκε ότι εδώ και τρεις περίπου μήνες προσπαθεί να βρει λύση για την ομάδα του και αναφέρθηκε στα σενάρια που δημιουργούν ψεύτικες ελπίδες στον κόσμο.

«Δεν έχω βρεθεί Ποτέ στην ζωή μου με Ρώσους επιχειρηματίες και ειλικρινά απορώ πως έχει κυκλοφορήσει αυτό το αστείο σενάριο. Οσον αφορά τις συναντήσεις μου τόσο με τον κύριο Μπεθάνη όσο και με τον κύριο Ρέστη καμία σχέση δεν έχουν με την ΠΑΕ ΑΕΚ. Θέλω να είμαι κατηγορηματικός σε αυτό», είπε ο Νικολαΐδης και στη συνέχεια μίλησε για την προσπάθεια εύρεσης λύσης για την ΑΕΚ:


«Είμαι απογοητευμένος από την αντιμετώπιση των θεμάτων της ΑΕΚ από τα ΜΜΕ. Καταλαβαίνω την ανάγκη για ενημέρωση αλλά τα περισσότερα δημοσιεύματα και ιδίως αυτά που αναφέρονται σε ονόματα και σενάρια για πανίσχυρους επιχειρηματίες το μόνο που κάνουν είναι να αποπροσανατολίζουν και να δημιουργούν ψεύτικα όνειρα και ελπίδες στον κόσμο της ΑΕΚ πράγμα που θεωρώ απαράδεκτο. Η κατάσταση στην ΑΕΚ είναι κρίσιμη. Ναι προσπαθώ να βρώ λύση για την ομάδα μου τους τελευταίους τρεις μήνες. Αν και όταν βρεθεί θα υπάρξει επίσημη ενημέρωση από εμένα».


Σε ερώτηση για το θέμα του δανείου και της αδειοδότησης της ΑΕΚ ο Ντέμης παρέπεμψε στον κύριο Οικονομόπουλο που όπως είπε είναι αυτός που χειρίζεται αποκλειστικά, πλέον, το θέμα.


Πηγή: www.gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΜΙΛΙΕΣ , ΒΙΝΤΕΟΚΛΗΣΕΙΣ , ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ, ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ WowApp!

https://www.wowapp.com/w/kkorpet