Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΤΕΡΖΗΣ: ΣΠΑΕΙ ΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ



Το τελευταίο διάστημα πολλά ακούστηκαν για την κατάσταση υγείας του Πασχάλη Τερζή.
Ο ίδιος αποφάσισε να αφήσει τις πίστες και πλέον ...

μένει στην Θεσσαλονίκη μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.
Με αφοπλιστική ειλικρίνεια αναφέρθηκε στη σοβαρή περιπέτεια που είχε με την υγεία του και ξεκαθάρισε ότι δεν θέλει να θυμάται όσα πέρασε.
"Το πρόβλημα της υγείας μου δεν με έκανε να δω τα πράγματα διαφορετικά. Φυσικά δεν ήθελα να το περάσω, αλλά για τους ανθρώπους είναι τα πάντα, μήπως εγώ είμαι ο μόνος που έπαθα αυτό το πρόβλημα; Δε θα σου πω ότι ήταν ευχάριστο, ούτε θέλω να το θυμάμαι" ανέφερε στην "Μεσημεριανή Μελέτη".
Σχετικά πώς είναι αυτή την περίοδο είπε: "Περνάω την καλύτερη φάση της ζωής μου. Αφήνω πίσω μου πράγματα που αγαπώ, όμως αρχίζω πλέον και αγαπάω και να προσέχω τον εαυτό μου, γιατί σαράντα χρόνια ξενύχτι δεν είναι εύκολο πράγμα.

Κατάφερα λοιπόν να βάλω κάποια πράγματα στην άκρη και να κοιτάξω λίγο τον Πασχάλη. Εγώ ποτέ δεν ήθελα να φτάσω στην κορυφή, όχι γιατί δεν είμαι φιλόδοξος, αλλά γιατί φοβόμουν τον γκρεμό. Έτσι πήρα την απόφαση να σταματήσω να δουλεύω, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι σνομπάρω τους χώρους που πρωτοεμφανίστηκα και τώρα είμαι κάποιος. Είμαι ο ίδιος ο Πασχάλης, όμως νιώθω ότι μεγαλώνω και ότι δεν έχω να δώσω και τίποτα καινούργιο στον κόσμο".
Πηγή: radar.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΜΙΛΙΕΣ , ΒΙΝΤΕΟΚΛΗΣΕΙΣ , ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ, ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ WowApp!

https://www.wowapp.com/w/kkorpet