Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

ΓΡΑΜΜΑ ΜΙΑΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ...



Προσπαθησε να καταλαβεις...

Αγαπημενο μου παιδι ο χρονος περναει γρηγορα και θα ερθει η στιγμη που θα γερασω …

Σε παρακαλω πολυ να θυμασαι να εισαι υπομονετικο μαζι μου, ακομα και αν επαναλαμβανω την ιδια ερωτηση 100 φορες η δεν θυμαμαι…

Δωσε μου χρονο και αγαπη οπως σου εδωσα και εγω οταν μου ζητουσες να σου διαβαζω την ιδια ιστορια ξανα και ξανα μεχρι να κοιμηθεις…

Οταν με ρωτουσες γιατι συνεχομενα και εγω προσπαθουσα να σου εξηγησω χωρις φωνες …

Προσπαθησε να καταλαβεις τι περναω ακομα και αν αρνουμαι να κανω μπανιο η εχω ακρατεια ….

Θυμασαι αληθεια ποσο καιρο μου πηρε και ποσα ατυχηματα ειχαμε μεχρι να μαθεις να πηγαινεις τουαλετα?

Αν τρωω και λερωνομαι μην θυμωνεις τα ιδια εκανες και εσυ αλλα εκανα τα παντα για να νιωθεις καλα…

Αγαπημενο μου παιδι οσο περνανε τα χρονια θα αντιστραφουν οι ρολοι και θα χρειαστει να με φροντιζεις εσυ….

Θα εισαι εσυ αυτος που θα σκεφτεται αν εφαγα και που θα πρεπει να με βαζεις για υπνο…

Θα εισαι εσυ που θα πρεπει να με ταιζεις ….

Σε παρακαλω πολυ …. Τοτε μην ξεχασεις με ποσο αγαπη σε μεγαλωσα και δειξε μου την ιδια στοργη που σου εδειξα και εγω….

Με αγαπη η μαμα σου…..


mylady

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΜΙΛΙΕΣ , ΒΙΝΤΕΟΚΛΗΣΕΙΣ , ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ, ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ WowApp!

https://www.wowapp.com/w/kkorpet