Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΡΑΣ...

  "Καθάριζα σκάλες με τη μάνα μου όταν ήμουν παιδί" Για τα δύσκολα χρόνια που πέρασε όταν ήταν μικρός και την φτώχεια που βίωσε μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Βασίλης Καρράς.«Δεν είναι ντροπή. Πήγαινα και τη βοηθούσα.

Και καθαρίζαμε σκάλες παρεούλα. Δε μου το ζήτησε εκείνη.
Εγώ ένιωθα την ανάγκη να τη βοηθάω. Να μην τυραννιέται.
Τη θυμάμαι γονατισμένη, με τα πρησμένα γόνατα, να πλένει τα μάρμαρα, να με κοιτάει με την άκρη του ματιού της και να μη το δέχεται ότι ήμουν και εγώ στο πλάι της γονατισμένος και έδινα ένα χέρι στη δουλειά», δήλωσε στη Real Life ο τραγουδιστής.

«Έτσι είναι οι μάνες, περήφανες για τα παιδιά τους. Στεναχωρήθηκα τώρα με αυτά που θυμήθηκα», τόνισε και αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στην περηφάνια των γονιών του.

«Δεν ήθελαν να δώσουν δικαίωμα στον κόσμο ότι πεινούσαν», είπε.

 
Πηγή: news.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΜΙΛΙΕΣ , ΒΙΝΤΕΟΚΛΗΣΕΙΣ , ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ, ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ WowApp!

https://www.wowapp.com/w/kkorpet