Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Γκρεμίζεται ο κόσμος όπως τον ξέραμε. Οι εθνικές κυβερνήσεις διορίζονται και δίδουν λόγο στα διευθυντήρια και τις στοές τού σιωνιστικού νεοταξισμού. Σκοτεινά λαγούμια στα οποία εδρεύουν στυγνές διεθνείς ολιγαρχίες, ληστοσυμμορίτες που αποκαλούνται διεθνή κοινότητα και γονατίζουν λαούς με την επίκληση αυτών. Αρπαγή των εθνικών κυριαρχιών και εισβολή στα σπίτια χάριν μιας παγκόσμιας τυραννικής εξουσίας που την ονομάζουν παγκόσμια ειρήνη, συνύπαρξη και εν τέλει διακυβέρνηση.

Μιλάνε για οικονομικές σωτηρίες και κυβερνήτες που αγωνίζονται τάχα, όταν ο λαός βρίσκεται με το πιστόλι στον κρόταφο. Και στο περιθώριο, μέσα στο σκοτάδι και τον σκοταδισμό που επιβάλλουν, βλέπουν τον Τούρκο να θεωρεί αυτονόητη την επίσκεψη σε Θράκη και Αιγαίο που θεωρεί δική του επικράτεια μέσα από νατοϊκές ασκήσεις και γραικυλοτουρκικά πολιτικά συμβούλια συνεργασίας. Με τους τουρκομογγόλους και τούς ελληνόφωνους βουλευτές τους να ζητούν στο βολευτήριο τής συμφοράς την τουρκική γλώσσα στα θρακικά νηπιαγωγεία!

Οι τοκογλύφοι λοιπόν βρίσκονται στην εξουσία και οι γειτονικές βαρβαρικές λόγχες προκαλούν για πόλεμο δρομολογημένο. Τόκοι και Λόγχες εργαλεία τού ίδιου μολυσμένου νεοταξικού κτήνους. Κτήνος που βρίσκει ανοικτή την θύρα τής Ελληνικής Φυλής από σύγχρονους πολιτικούς Εφιάλτες που μιλάνε για τα 400 χρόνια εθνικής τάχα οθωμανικής κληρονομιάς. Πολιτικοί αισχροί που δικαιώνουν το μαχαίρι τού μουχτάρη και βεβηλώνουν την μνήμη και το αίμα των πολεμιστών τής λευτεριάς που κάποιοι αποκάλεσαν αγράμματους και άξεστους και δολοφόνους ακόμη!

Τα πολεμικά αεροσκάφη μας πετούν πάνω από το Καστελόριζο ακόμη και με την παρουσία υπουργών και οι Τούρκοι απαιτούν την απομάκρυνση τής Ελλάδος από τουρκικό τάχα εναέριο χώρο. Οι λαθρομετανάστες στρατιώτες τού ισλαμικού τζιχαντισμού αποκαλούνται «δημόσια νομική οντότητα» και τα Τζαμιά «τουριστικοί χώροι» για το ψευτορωμέϊκο. Το Οικουμενικό Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως αναγορεύεται σε εισιτήριο εισόδου τής Τουρκίας στην Ευρώπη των μουσουλμάνων, των σιωνιστών, αλλά όχι των ευρωπαίων. Η ίδια η Ελλάδα υποχρεούται να αναστυλώσει κατοχικούς τεκέδες και να μπει σε διαλόγους πολυφυλετικούς και πολυθρησκευτικούς και να δώσει τον πλούτο της και συγκυριαρχία στους Τούρκους εισβολείς στην Κύπρο.

Αυτός ο κόσμος δεν μού αρέσει και δεν τον θέλω. Αυτά τα διευθυντήρια και τις συμμαχίες τού μισελληνισμού τις μισώ, γιατί μού κονταίνουν τον Ελληνισμό και μού στερούν την φυσική θέση και τα φυσικά εδάφη τής Φυλής μου. Τούς φυτευτούς πολιτικούς τούς θέλω στο Γουδί και την γειτονιά μου την γεωπολιτική επιθυμώ συνεπή στην ιστορία και την μορφολογία της, καθάρια και αποκλειστικά Ελληνική. Ελληνική και Ορθόδοξη. Στο πατρογονικό το σπίτι τοκογλύφος δεν χωρεί και ξένος κανείς, όπως ακριβώς και στα νερά και τα δικά μου χώματα.

Ιδού λοιπόν ποια είναι η θέση τής Λεύτερης και Καθαρής Ελλάδος. Η θέση τής δικής μου Φυσικής Ελλάδος είναι στην κορυφή τού κόσμου. Οι δικοί μου Έλληνες είναι εκείνοι που λέγουν και νοιώθουν ως τα κατάβαθα τής συνείδησής τους τα χώματα που πατούν δικά τους και το κάνουν πράξη. Σηκώνονται όρθιοι και διώχνουν οτιδήποτε στενεύει την ύπαρξή τους. Οι δικοί μου Έλληνες είναι εκείνοι που όχι απλώς δεν μοιράζονται τίποτα δικό τους με κανέναν, μα και εκείνοι που είναι εντολείς και εντολοδόχοι τής Φυλής τους. Εκείνοι που ταυτίζουν το σώμα και την σκέψη τους με το αίμα και με το έδαφος και με τις βλέψεις τής Ελληνικής Φυλής για Εξουσία, για Δίκαιο και για Πολιτισμό Ελληνικό στην Οικουμένη.

Δεν περιορίζομαι μέσα στα πλαίσια τής κοινωνίας, αλλά απλώνομαι σε ολάκερο το κράτος που είναι δικό μου και γεννήθηκε για να δίδει σχέδιο και τόπο δράσης σε μένα, τα παιδιά μου και τα αδέρφια μου. Δεν περιορίζομαι ύστερα πάλι μέσα στα πλαίσια τού κράτους, αλλά απλώνομαι μέσα στην τεράστια αγκαλιά τού Έθνους μου, που χάριν αυτού και μόνον υπάρχει το κράτος μου. Ο Έλλην δεν είναι το άτομο, είναι μια συλλογική ύπαρξη που παράγει έργο και επιλύει τα κοινά προβλήματα, γκρεμίζοντας διεθνισμούς και τείχη διαχωριστικά.

Γεννήθηκα για να πολεμώ και να ανοίγω διαρκώς νέους δρόμους ελληνικούς. Τα χρέη μου είναι προς την Φυλή μου και οι τόκοι αυτού τού χρέους χάρισμά της. Το αίμα το ελληνικό είναι σκυτάλη που ρέει αδιάκοπα. Παίρνω την Ελλάδα στους ώμους μου με την εντολή να την κρατήσω μέσα στα κλειστά πλαίσια τού λαού μου. Οι ενεργειακοί χυμοί, τα πλούτη τής γης μου, όλα είναι δικά μου στηρίγματα και κληροδοτήματα. Και κάθε ελληνική ψυχή όπου κι αν βρίσκεται, εκεί βρίσκεται και η Ελλάδα μου, εκεί βρίσκομαι κι εγώ. Η Ελλάδα μου είναι οι Έλληνες και οι Έλληνες εγώ και η Ελλάδα μου.

Στους στρατώνες βρίσκεται η ψυχή και η δύναμη τού Έλληνα Στρατιώτη. Στις ακριτικές μας περιοχές από το Ιόνιο έως το Αιγαίο και από την Κρήτη και την Κύπρο έως την Ήπειρο, την Μακεδονία και τη Θράκη βρίσκονται τα προκεχωρημένα φυλάκια του Ελληνισμού. Δεν είναι το τέλος τής Ελλάδος. Είναι οι Πύλες τής Αληθινής Ελλάδος, πάνω και πέρα από τις οποίες υπάρχει η Ελλάδα που θα ελευθερώσουμε. Από Δυσμάς και την Βόρειο Ήπειρο έως τον Πόντο, με πρωτεύουσα την Βασιλεύουσα Κωνσταντινούπολη τής Ελληνίδος Ανατολής. Δεν υπάρχει ΝΑΤΟ και Εσπερία, αλλά Μεγάλη Ελλάδα και Αγία Ρωμανία. Μια Ορθόδοξη Ηγεμονία με Άρχουσα Τάξη τον Ελληνισμό μας.

Αυτή είναι η δική μας Ελλάδα. Με Στέμμα, με Καρδιά, με Ξίφος, με Λαϊκό Εθνικισμό. Μια γροθιά στο στομάχι εχθρών και προδοτών. Εγγυήτρια Δύναμη σε μια πλάση κατοικητήριο Θεού και Ελλήνων.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
http://stellaioannidou.blogspot.ca

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΜΙΛΙΕΣ , ΒΙΝΤΕΟΚΛΗΣΕΙΣ , ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ, ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ WowApp!

https://www.wowapp.com/w/kkorpet