Κυριακή 26 Απριλίου 2015

ΣΤΑ ΜΑΧΑΙΡΙΑ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΤΟΥ

Λένε ότι το αίμα νερό δεν γίνεται. Ομως στην περίπτωση των τραγουδιστών και αδελφών Βάιου και Γιώργου Μαργαρίτη το γυαλί έχει ραγίσει εδώ και περίπου 30 χρόνια, με αποτέλεσμα να είναι δύο ξένοι και να τους ενώνει μόνο το ίδιο επίθετο. Ο Βάιος Μαργαρίτης αποκαλύπτει στην «Espresso» τον λόγο για τον οποίο χάλασε η σχέση τους και τονίζει ότι στην καριέρα του δεν βοηθήθηκε από κανέναν, ούτε καν από τον ίδιο του τον αδελφό.

Με το που γνωρίζεις τον Βάιο Μαργαρίτη αντιλαμβάνεσαι αμέσως ότι πρόκειται για έναν άνθρωπο χαμηλών τόνων και προπάντων ντόμπρο. Τα σκάνδαλα δεν είναι κάτι που επιζητεί για να ακουστεί το όνομά του και να τραβήξει τα φώτα πάνω του.

Το χρονικό της ρήξης

Ανοίγοντας φυσικά μια συζήτηση μαζί του δεν μπορείς να μην τον ρωτήσεις τι συμβαίνει και τόσα χρόνια δεν έχουμε ακούσει τον διάσημο αδελφό του να μιλάει για εκείνον ή δεν έχουμε δει έστω μια φωτογραφία που να είναι μαζί. «Δεν μου αρέσει να μιλάω για προσωπικά μου θέματα, αλλά, εφόσον με ρωτάτε, δεν μπορώ να μην πω την αλήθεια. Ναι, εδώ και πάρα πολλά χρόνια με τον αδελφό μου δεν έχουμε καμία σχέση. Γεγονός που οφείλεται σε μια οικονομική ρήξη, η οποία δημιουργήθηκε στα τέλη της δεκαετίας του '70».

Ο Βάιος Μαργαρίτης μάς εξηγεί ότι την περίοδο 1978-79 ο Γιώργος Μαργαρίτης άνοιξε ένα μπουζουξίδικο στη Γλυφάδα, την Ανεμώνα. Επειδή δεν μπορούσε να βγάλει την άδεια στο όνομά του, ζήτησε από εκείνον να «μπει μπροστά» και στο τέλος ο Βάιος ανέβηκε μεγάλο γολγοθά, πνιγμένος στα χρέη.

«Ο Γιώργος κατά διαστήματα άνοιγε διάφορα νυχτερινά μαγαζιά, αλλά γι' αυτό το μαγαζί, για λόγους που δεν θέλω να πω, δεν μπορούσε να πάρει την άδεια. Εμείς μεγαλώσαμε με την αρχή "να ακούς τον πατέρα σου και τον μεγαλύτερο αδελφό σου" κι έτσι εγώ -που τότε ήμουν 20 χρόνων και ο Γιώργος στα 28- δεν του έφερα αντίρρηση όταν μου ζήτησε να βγει η άδεια στο δικό μου όνομα. Ετσι, τρία χρόνια μετά έφαγα μεγάλο λούκι με χρέη στην Εφορία, στο ΙΚΑ, μέχρι και εντάλματα σύλληψης είχα στην πλάτη μου. Κι αυτό το λούκι -μιλάμε για χρωστούμενα πολλών εκατομμυρίων δραχμών- το πέρασα μόνος μου» μας αποκαλύπτει ο Bάιος και προσθέτει: «Για μια δεκαετία δούλευα για να πληρώνω τα χρέη του μαγαζιού. Αρχικά, μες στην απογοήτευσή μου, είπα να το παρατήσω το τραγούδι, αλλά είχα ζήτηση από πολλούς μαγαζάτορες που με ήθελαν για πρώτο όνομα και με καλά λεφτά. Με έσωσε το ότι ήμουνα καλός τραγουδιστής και είχα δουλειά αλλά -τι να το κάνεις;- δούλευα για να πληρώνω. Τα καλύτερά μου χρόνια είχα να ασχοληθώ με τα χρωστούμενα του... κυρίου και όχι να αφοσιωθώ στην καριέρα μου. Ε, από τότε δεν μιλάμε».

Χωρίς καμία βοήθεια

Το ότι τα δύο αδέλφια δεν έχουν επαφές εδώ και τόσα χρόνια σημαίνει εύλογα ότι δεν υπάρχει μεταξύ τους αλληλοϋποστήριξη και ο Βάιος -ως μικρότερος από τον Γιώργο και κατά μερικά χρόνια νεότερος στο τραγούδι- δεν είχε καμιά βοήθεια από τον αδελφό του, που εδώ και πολλά χρόνια βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του λαϊκού τραγουδιού. «Για ποια βοήθεια από τον αδελφό μου μιλάτε; Δυστυχώς οι πόρτες δεν ήταν ανοιχτές για μένα κι ό,τι έχω καταφέρει το έκανα μόνος μου. Εκτός από τον στιχουργό Ηλία Φιλίππου, που για ένα διάστημα ασχολήθηκε μαζί μου, δεν με βοήθησε κανένας. Το λάθος μου ήταν που κατά διαστήματα σταματούσα τη δισκογραφία, γιατί αλλιώς θα είχα κάνει το σουξέ που χρειάζεται για να βγεις προς τα έξω δυνατά. Οσο για τον αδελφό μου, του εύχομαι να είναι καλά στην υγεία του, γιατί αυτό είναι το πιο σημαντικό πλέον, ειδικά τώρα που μεγαλώσαμε και οι δύο» τονίζει.

Ο Βάιος Μαργαρίτης μιλάει πάντως με πολύ καλά λόγια για τα φωνητικά προσόντα του Γιώργου, ενώ αναγνωρίζει ότι θα είχαν σουξέ αν τραγουδούσαν μαζί στην ίδια πίστα ή στο ίδιο CD. «Και οι δύο έχουμε καλή φωνή, είμαστε άξιοι γι' αυτό που υπηρετούμε και δοσμένοι με την ψυχή μας στο λαϊκό τραγούδι. Πραγματικά, ποτέ δεν τραγουδήσαμε μαζί. Αν αυτό συνέβαινε, θα γινόταν μεγάλος χαμός».

Ο Βάιος Μαργαρίτης, που έχει 30 χρόνια στο τραγούδι, γεννήθηκε στο Πετρωτό Τρικάλων και, εκτός από τον Γιώργο, έχει άλλα τρία αδέλφια, ένα αγόρι και δύο κορίτσια. Από μικρός δούλευε στις οικοδομές και παράλληλα τραγουδούσε, μέχρι που τον κέρδισε επαγγελματικά ο χώρος. Αφοσιώθηκε με μεγάλη αγάπη στο τραγούδι κάνοντας εμφανίσεις σε κατεξοχήν λαϊκά κέντρα στην Αθήνα και την περιφέρεια, όπως και στην ελληνική ομογένεια σε όλο τον κόσμο.


Το μπράβο από Μαίρη Λίντα και Στέλιο Καζαντζίδη

Για την ξεχωριστή λαϊκή χροιά της φωνής του έχουν εκφραστεί με πολύ καλά λόγια πάρα πολλοί καλλιτέχνες, μεταξύ των οποίων ο Στέλιος Καζαντζίδης και η Μαίρη Λίντα, όταν τραγουδούσε ως πρώτο όνομα στο αναψυκτήριο Παλλήνη. «Ο Καζαντζίδης είχε έρθει με τον αδελφό του, τον Στάθη, που θα τραγουδούσε στο αναψυκτήριο και ζήτησε να με γνωρίσει, ενώ η Λίντα, που τότε εμφανιζόμασταν μαζί, με άκουσε να τραγουδάω χωρίς μικρόφωνο και εντυπωσιάστηκε. "Βρε αγόρι μου, τι είσαι εσύ!" μου είπε» αναφέρει.

Από τα κομμάτια που περιέχονται στη δισκογραφία του και έχουν γίνει γνωστά είναι τα «Παράνομες γυναίκες» (για το οποίο πήρε χρυσό δίσκο), «Τη θυμάμαι», «Φίλοι κι αγάπες» κ.ά. Από το 1996 έως το 2006 έμεινε εκτός δισκογραφίας και πρόσφατα κυκλοφόρησε το νέο του CD με τον τίτλο «Εχω ρεφάρει», στο οποίο όλα τα τραγούδια είναι γραμμένα από εκείνον, ενώ δικοί του στίχοι μελοποιούνται αυτήν την εποχή από νέους συνθέτες για να συμπεριληφθούν σε δίσκους γνωστών καλλιτεχνών. Επίσης ετοιμάζει δύο cd με παλιά λαϊκά τραγούδια που θα ερμηνεύει ο ίδιος.



Πηγή: Espressonews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΜΙΛΙΕΣ , ΒΙΝΤΕΟΚΛΗΣΕΙΣ , ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ, ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ WowApp!

https://www.wowapp.com/w/kkorpet